عکس عروس هلندی های من و دوستان

 

 

 

سلام

        دراین بخش می خوام ، قشنگترین عکسهای خودم و دوستان رو بگذارم ، این دوتا عکس برای خالی نبودن عریضه است ، دوستان اگر عکس قشنگی داشتند بفرستند در صورت تمایل ، به اسم خودشون دراین قسمت ، نمایش داده می شود .

عکس عروس هلندی متعلق به خانم پریسا بانو 10-4-94 

خدایی معلومه خیلی دوستش داره

 

سلام دوستان امروز 5-5-93 یک دوست عزیز ، عکس جوجه عروس سرنگی اش که یک هفته است خریده رو برای سایت فرستاده اسمش برفی هست ، قشنگه یک لوتینو چشم قرمز ، پیروز و سرزنده باشید .

 

سلام امروز 20-5-93 آقا امید عکس برفی را برای اینکه دوستان ببینند فرستاده ، من که به خودش هم گفتم جوجش خیلی زشته خیلییییییییییییی !!!  حالا باید دید آقا امید به این جوجه چطور نگاه می کنه الآن 30 روزشه ، شاداب و سرزنده باشید .


 

سلام دوستان عزیزم

یک عکس از دوست گرامی ام آقا امیر ،  اسماشون گلمنگلی خانم (گلباقالی ) و آقا مظفر ( لوتینو )  قشنگند و در حال گرم کردن لونه انشاء ا... برای صاحبشون جوجه های زیاد بیارند

نکته : مستی کردن نر برای ماده در عکس مشخصه  .

93-6-1 فرهادی

 

 سلام چند تا عکس از پسته جوجه سه ماهه من که بسیار شیرین و دستی وشیطونه و  علاقه داره به هر جایی سرکشی کنه و کلا یک فضول و خرابکار به تمام معنا !!!!!

این هم آخرین عکسش ، دیگه بزرگ شده ،  پسر ه ، موفق باشید فرهادی 16- 7-93



نظرات شما عزیزان:

وحید
ساعت5:25---18 مرداد 1394
اینا جوجه های قبلی من هستن ک خریدم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: