عکس های زیبا از پرندگان

 

 

 

سلام دوستان

این عکس ها رو فقط به عشق شما دوستان گذاشته ام

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت1:50---21 شهريور 1394

سلام بسیار بسیار خوشحالم که با این سایت آشنا شدم ممنون میشم اگه بفرمایید که عروس هلندی فروش هم دارید ممنون میشم  فرهادی :

سلام دوست عزیز ، 

ممنو ن از لطف شما ، بله فروش هم دارم برای خرید پرنده لطفا با شماره 09308656030 تماس بگیرید .

 



وحید
ساعت5:18---18 مرداد 1394

سلام.عالی بود اقای فرهادی من واقعا عاشق طوطیسانانم و از اینکه این عکسارو میبینم کاملا خوشحالم و خوشحالتر بخاطر اینکه تو سایت شما هستم و از کمکهای شما استفاده میکنم

فرهادی :

 سلام دوست گرامی ، 

از لطف شما ممنون و سپاسگزارم ، امیدوارم که مطالب سایت برای شما و سایر دوستان مفید باشد .



M.HZ
ساعت23:19---20 بهمن 1393

عالی بود اقا فرهاد

فرهادی :

سلام خیلی خوشحالم از اینکه به سایت من سر زدید ممنون از لطفتون 



سپيده
ساعت12:34---7 آذر 1393

قشنگه عكساتو بيشتر كن ايشالا موفق باشي راستي كارت سخته خسته نباشي آقا فرهاد

فرهاد :

سلام ممنون از حضور گرمت در این سایت ، چشم عکس ها را بیشتر خواهم کرد ، موفق و پیروز باشید .



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: