سرلاک دست ساز تولید داخل نخرید
تاريخ : یک شنبه 2 اسفند 1395برچسب:, | 19:48 | نویسنده : فرهادی

 

 

 

سلام دوستان عزیز ، 

سرلاک دست ساز تولید داخل نخرید !!!

       مدتی است که درگیر برخی مشکلات شخصی هستم و فرصت رسیدگی به سایت را ندارم البته همواره مرهون لطف دوستان عزیزتر از جان خود در اینجا هستم ، عزیزانی که با بودن و نبودن من ، همیشه به من لطف داشته اند .

        موضوعی که می خواهم در موردش برای شما امروز مطلب بنویسم ، در مورد سرلاک های دست سازی هست که متأسفانه توسط برخی افراد سودجو در سایت دیوار یا جاهای مشابه ، تبلیغ می شود ، این سرلاک ها اکثرا فاقد کارایی لازم و مواد معدنی و پروتئینی مورد نیاز پرنده بوده و اغلب بدون رعایت اصول بهداشتی و ... تهیه می شوند و استفاده از این سرلاک ها علی رغم اسم های دهن پرکن و پر طمطراقشان نه تنها سودی ندارد بلکه می تواند باعث مرگ و میر جوجه های سرلاکی شما شود ، پیشنهاد من برای شما استفاده از سرلاک های تاریخ دار و تولیدی شرکت های معتبر دنیا مانند زوپریم ، اگزکت ، ورسل لاگا و ... است هر چند از نظر قیمتی تفاوت فاحشی بین این دونوع سرلاک وجود دارد اما این مسئله می تواند به قیمت جان پرنده های شما تمام شود پس توصیه ام را جدی بگیرید  .

ممنون دوستدار همیشگی شما فرهادی 2-12-94

 

لطفا توی اینستاگرام فالو کنید

 

pandi_pet و pandi_petshop

 

شماره تلفن های بنده

 

09308656030

 

09900116030

 

02133802682

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: